Happy 20th Birthday SIS :D

Tjingeling :D

Just nu e det jag Mariam som gor ett inlagg for att jag vill gratta  Syrran som fyller 20 idag :D
 Ett stort grattis till dig och jag hoppas att du for en underar dag och det ska jag fan i mig se till att du for for att det ar du vard upp till 100%.

Du ar en Syrra som monga andra tjejer i varlden kallar for "syrran de har aldrig fott" men jag fick dig och det ar jag valdigt tacksam for. Mitt liv skulle inte alls vara lika bra och roligt utan dig for att varenda dag i mitt liv moste du vara med i. 
Du e inte bara min syter utan min basta van som gor igenom allt med mig, accepterar mig for den jag ar och som alltid staller upp for mig och jag kan latt saga och du har varit en battre syrra mot mig an va jag ha varit mot dig for att jag kan vara lite knapp och jobbig ibland. Men det ar just darfor jag alskar dig so hilma mycket det ar for att du har stott ut med mig hela den tiden.

Jag alskar dig aven fast att jag inte sager det so ofta som jag borde men du vet det ando :D

HAPPY BIRTHDAY TILL VARLDENS BASTA SYSTER <33


Kommentarer
Postat av: Ram & Umu

Grattis på födelsedagen gumman du är verkligen en underbar tjej och önksar dig en jättehärligt dag:)

puss o kram<3<3

2010-08-15 @ 13:24:27
URL: http://twinchies.blogg.se/
Postat av: Elin

Guud vad söt du är gumman :)

2010-08-16 @ 08:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0