Regn :(

Tjingeling!!!

Precis som min rubrik leder so e det bara regn idag:( 
Eftersom mariam e sjuk so e det jag som bloggar just nu (khadije). Mariam har bara legat i sengen,hostat,sovit,snytit sig uscha starckars syrran medans jag har varit ut med mamma handar lite o soklart sohar jag hunnit shoppa lite hihh :D
Va ska jag gora jag e shoppahollic hhh :P
Just nu sitter vi bara hemma o degar tack vare den trista vedret :S Hoppas ni andra har bettre saker for er bye bye

Mina inkop:


Dove deo
Max factor false lash effect mascara
o en vit skallig schal hhhh :P

PUSSILIPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Raya

Kryyy på dig Mariam =)

2010-08-10 @ 18:56:29
Postat av: Micheliina :3

vilken tuff header!^^

2010-08-10 @ 19:16:43
URL: http://michiiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0