Bday celebration :D

Tjingeling!!!


Som ni redan vet so fyller en av oss 20 idag (khadije) och det ska vi snart fira med lite torta o massa mat med tankte po att det e ramadan o vora foraldrar fastar.
Men vi  och vor lille bror firade ando lite under dagenl. Det borjade med att fodelsedagsbarnet fick en present from Mariam dar det stor ett meddelande angoende hennes present :D ( se bilden)


Hon valde do att vi ska till shoppingcentret Brent Cross for att det ar sondag idag :D Eftersom att det ar jag (Mariam) som ska betala for all hennes shopping so valde hon soklart dyra affarer, men men man fyller 20 bara en gong eller hur  och plus jag fyller or i januari so det lungt hahah :P

JAg(khadije) villa tacka mariam for en perektpresent jag fick det jag ville ha... Hon har tur att affererna stengde tidigt idag annars hade jag lyckats hitta fler saker :D 

Har kommer nogra bilder po vor shopping idag :D
Forst ut DAGENS OUTFIT:


MB:-skor fron skopunkten
-shorts Gina Tricot
-Troja Primark
-veska Primark
-Ringar H&M
-Brillor Gina Tricot

KA-DJ:-skor skopunkten
- leggings Lindex
-klenning H&M
-Skjorta H&M
-Sjal Peacock
-Veska Glitter
-Ring Primark
-Klocka Argos

DAGENS INKOP:



KADJ's (MB betalade mohaha tack :P)

Troja TOPSHOP kill avdelning :P

mina efterlengtade nike airmax fron Nike store :D

Tack syrran
MB's

Tshirt fron H&M

Mysig troja fron H&M

PUSSILIPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Khadije grattis igen.. du ska veta att vi har tur att vi fyller i aug och har snälla syskon som verkligen låter oss välja vad vi vill ha för födelsdagspresent :p ( samma present fick jag av bror min,)

2010-08-15 @ 21:47:16
Postat av: meis



Khadije grattis igen.. du ska veta att vi har tur att vi fyller i aug och har snälla syskon som verkligen låter oss välja vad vi vill ha för födelsdagspresent :p ( samma present fick jag av bror min,)

2010-08-15 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0