Wedding anniversary

Tjaba!!!!!
Efter hundra ors fixande nu e vi ferdiga. Fixat klart o forsokt se bra ut hhihih infor festen.
Ventar bara po min farbrors fru sen so ska hela familjen bege sig till festen.
Det her bli en intressant fest fo se om vi overlever hihi nej skojar bara.
Legger upp bilder sen.

PS om jag har en svullen keft po bilden det for att jag lyckades brenna mig med med locktongen hjihihi froga inte hur :P

// KADJ


hellu :D
Just nu sitter vi o vantar po att fo komma ivag non gong men det verka go seeeegt !!! va ska man gora!! Det e skiit varmt o det gillas inte av mitt sminkade ansikte jobbigt jobbigt men jag fo suck it up :P Hoppas det bli kul po wedding unniversaryn i alla fall :D  Men ni for ha det bast kara lasare pussar o kramar

//MB.



PUSSILIPUSSPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0