There are nice people in this world!

Tjingeling!

Hur mor ni idag :D jag (Mariam) mor bra iaf men det gor tyvarr inte khadije for att hon har namnligen varsta ont i huvudet stackare men vi for hoppas att det blir battre :)
Igor var vi po hyde park o chillade vilket var ganska skont o mysigt.
Po bussen po vag dit hande det nogot spannande, det borjade med att en kvinna frogade mig om hon fick ta min plats for att hon var gammal o hade nyss opererat sig och soklart so gav jag bort min plats utan tvekan.
Nar vi klev av bussen so klev hon ockso av po samma bussholplats o hon kom fram till mig och  sa att hon vill tacka igen for att jag var so snall mot henne po bussen.
Sen so gav hon mig en ring som tack. Varsta snall tant juuu :P hon sa aven att det lonar sig alltid att vara snall :D jaaa tydligen :P sont har hander ju mes bara po filmer :P

Just nu so sitter jag o e barnvakt for en av vora kusiner , hon ar so gullig :D :D

Har e en bild po ringen jag fick av tanten po bussen



This is our cutipie cousin Ilyasu <3 som jag tar hand om just nu
Visst ar hon gullig ??



PUSSILIPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Andrea

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 07:07:30
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0